Msbem 37+5 haftalık hamileyim nasipse Pazartesi günü sezeryan doğumum olacak bugün çok fazla miğde ağrım var normal mi sırtıma vuruyor ağrı ve soğuk terliyorum
Ezel1323 Msbem bende 37+5 im kendi isteğinizlemi sezeryan olacak erken değilimi?? Daha önce de böyle oluyor muydu belki stresten olabilir
Msbem Ezel1323 benim 4. Doğumum ilk ikisi normal 3. Sezeryan oldu bında nasipse 38+1 de Doğum olacak ikinci sezeryan diye olabilir kilosu iyi doktor öyle gün verdi dikiş yerinde acı çok oluyor