Emine13 Arkadaşlar başından berii biraz sorunlu gebelik yaşıyorum elhamdülillah...ilk gittim boş keseydi sonra gittim bebek göründü fakat yolk kesesi büyük dedi tekrar bakacaz dedi ..bugün tekrae gittim bebeğin kalp atışıı çok yavaşlamışş muhtemelen düşükle sonlanacak dedi haftaya tekrar çağırdı😢
Ecemsbaby Emine13 umarım normale döner canım uzan dinlen, doktor ilaç iğne verdiyse düzenli kullan. Allahın takdiri hiç belli olmaz Allah size bağışlasın
Canogul Emine13 hiç belli olmaz bol bol duanı et dinlen herşey rabbimden ne olcağı belli olmaz inşallah allahım sana bağışlasın
Emine13 Ecemsbaby y Ecemsbaby yok canım ilaç falan vermedii ama muhtemelen düşecek dedii herley rabbimden
Turna20 Emine13 kalp atışı kaç çıktı biliyor musuuuz? Kalbi atıyorsa hala umut vardır🙏🏻Bol dua edelim size
Emine13 Turna20 yok canım bilmiyorumm sadece bende gördümm çok yavaş attığınıı doktor görmekte baya zorlandıu atışı