sindirellaaa bu hcg hormonu ilk öğrendiğimizden sonraki 240gün boyunca her 2gün ikiye katlanıyor doğumda bu milyarlara ulaşmış oluyor belki daha fazlasına doğumdan hemen sonra bu hormon birden sıfırlanıyor. Haliyle bu da bir karışıklığa beden oluyor bu katışıklığa lohusalık feniyor ve denge tekrar urulunca herşey normale dönüyor önemli olan bu süreçte bir travma yaşamamak yoksa hepsi geçicek. 40gün diyede bişey yok kişiden kişeye göre değişir 😊