Mliko6 bende 68 le hamile kaldim suanda 80 kiloyum 33+3deyim ve ilk 6 7 kilomu 20.haftama kadar almistim doktorumda cok kilo aldigimi soylemisti moralim bozulmustu ama sonraki zamanlarda durdu kilo almam daha dogrusu bebege gitmeye basladi ama dikkt ta ettim yediklerime hamur isini kestim bol bol yürüyüş ve cok su icmeye basladim en sonki kontrolumde doktor gayet iyi dedi kilo alimi icin belli bi zamandan sonra sadece bebege almaya basliyorsun zaten yemek isini abartmadigin surece dert etme kiloyu ama yine de doktoruna danis derim