Sevincc25 40 olmaya az kaldı ara ara küçük sancılar oluyor ve bebeyim çok hareketli onun dışında birşey yok. Sizlerde durum ne halde
Sevgimelegim 39+3 dunden beridir asiri baski var karnim indiydi ama dunden bugune bayagi bayagi indi agri sadece belimde uyusma, gibi var baska yok. Makata cok vuruyor bekliyorumm
prensesgeliyooo 39+4 olduk bende de açılma sancı yoktu pazartesi kontrol var umarım artk doğar bacağimla vajinam arası agriyo
anneadayi-88 40+0 oldu bebeğim bende de hiçbir belirti yok. Yarın kontrolüm var bakalım ne dicek doktor. Kaça kadar bekleniyor bilen var mı?
Nursevda Bebeklerin kiloları ne durumda bu arada belirti olmadığı gibi kilosunda artmış kafası da iri nasıl olacak bu Doğum Allah yardımcımız olsun🙏😔