MuallimeGK ben 24+2 günlük hamileyim bende bu hafta gaz sorunu daha fazla . Ama muhtemelen kendim için söylüyorum hamileliğin verdiği baskı ve havaların aşırı sıcak olması beni sürekli soğuk su içmeye sürekli esen yerlerde oturmaya teşvik ediyor ben üşüttük gazlandığımı düşünüyorum dikkat ettiğim zaman rahatım sizde ben gibi soğuk su içip sıcak diye dkkat etmiyorsanız olabilir