Smraa ben 29 haftalıkken ayağım elim şişti ama o gün de köydeydim tuzlu çekirdek yemiştim ve evdeki gibi uzun süre bacaklarımı uzatamamıştım o yüzden hem ayaklarım hem ellerim şişmişti şimdi düzeldi çok şükür tuza dikkat et bol su iç bide olabildiğince ayaklarını hep uzat