Damla_Uman Kızlar merhabaa 15haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı dün hastaneye gittim. Doktor ‘’Üromisin’’ verdi fakat içemedim suda eriyen toz şeklinde ilaç midem bulandı kustum, dogal yöntemlerle nasıl geçebilir enfeksiyon yardımcı olurmusunuzzz🙏🏻😍
Ayserkan Damla_Uman 1 litre suya yarım bardak sirke koy kendini bununla yikayabilirsin lavabodan sonra
Pelinak Damla_Uman bol bol su içmen gerekiyor birde hergün iç çamaşırını değiştir hijyende çok önemli
Nilveannesi10 Damla_Uman o ilaçtan ben de içtim ve enfeksiyonum hemen geçti. Ayrıca tadı yok ki o tozun içememenim sebebi psikolojik olabilir mi ? Bence denemelisin içmeyi
Damla_Uman Ayserkan 1litre suya sirke koyupta içebilirsin demişti bi arkadaşım, seninki daha farklı deneyim umarım işe yarar🙏🏻
Superfreshlerim Damla_Uman canım bol bol sıvı tüket fakat bol su içmek enfeksiyon oluşumu önlemek için, sadece su var olan enfeksiyonu tedavi etmez, doktorun verdiği ilacı kullanmak zorundasın, bunun yanında bol sıvı da tüketmelisin
Mliko6 Canım bol su iç ve monurol diye toz içeçek var gece içiyosun sabaha kadar idrara kalkmıyosun hamilelere veriliyor genelde sabahda içini temliyır bi zararıda yok cnm bebeğe
Damla_Uman Nilveannesi10 bana balık yagı gibi koktu ilaç ☹️ İçtigimide kustum maaleseff herkeste farklı oluyo demekki
gulsum1214 Bende yeni bir enfeksiyon geçirdim aksef 500 antibiyotiğini vermişti doktorum sabah akşam iki kaşık sirkeli su içiyordum en az 4 litre su içtim ve her duştan sonra en son durulama suyuna az miktarda döktüğüm elma sirkesini belimden aşağı döktüm inanılmaz faydasını gördüm, enfeksiyon bebek için tehlike o nedenle tedavisi şart
shrbrk idrardan ben çektim kimsenin çekmediğim kadar 😂 mesane sorunum var. idrarim içerde kaldığı için bakteri oluyor. üreme yapan bir bakterim yokmuş kültür testinde oyle cıktı. ama düşmüyor hic. bir suru ilaç kullandim bana misin demiyor. gititgim ne kadar doktor varsa 4litre su iç, temiz ol, hergun iç çamaşırını değiştir dedi. 4litre içemiyorum o kotu. en fazla 2litre 🤷♀️ suan iyiyim. idrar tahlili yaptıracağım tekrar ne durumda bilmiyorum.
nghn87 33 yaşındayım ömrümde hiç idrar yolu enfeksiyonu olmadım 19.haftadayım şuan hamileligim boyunca ikinci enfeksiyonum ilkinde monurol içmiştim geçmişti 2 gün önce yine içtim geçmiyor berbat bir koku geçmek bilmiyor deli olcam :(
Nilveannesi10 Damla_Uman bence kendini zorla azıcık ve iç çünkü idrar yolu enfeksiyonu önemli erken doğuma sebep oluyor. Sadece su içmek ile gidecek bir durum olsa keşke. Hayırlı doğumlar 🙏🏻💕
Nhlaslan Bende evde mayalanan yoğurdun sarı suyunu içmiştim. Bol su içmiştim. 2-3 hafta çektm sancısını... hamileliğin 8. Haftalarında