Elifinannesii Kızlar saçlarımda siyah boya var ama diplerim beyaz, doğuma da az kaldı. Dün kına yaktım, koyu olsun diye de içine bi kaç karışım ekledim. Ama istediğim gibi koyu olmadı, yine kınanın kendi rengi oldu malesef 😬Araştırmalarıma göre içine rastık konulursa kahve tonları elde ediliyormuş. Bu şekilde deneyen var mı?
zcolak Elifinannesii rastık hiç denemedim ama eskiden olmamış cevizi ve biraz yaprağını kaynatıp onun suyuyla karardık kınayı Koyuluk katardı bir nebze
Elifinannesii Elvan1212 tam istediğim gibi:) oluyorsa ne güzel👍🏻Bitkisel bişey olduğu için hamileyken zarar vermez diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim bilgi için🙏
Elifinannesii zcolak evet ceviz kabuğunu biliyordum ama kızıllık verir diye koymamıştım:/ siyah çay ve adaçayı karışımı yapmıştım ben