Nurgulo Ben o ilacı kullanırken hamile kaldım ☺️Çocuk istiyorduk 4 5 ay olmadı bi hormonlarıma baktırayım dedim ve prolaktin hormonum baya yüksekti benim 133’lerde doktor zaten bu yüksekken hamile kalman çok zor dedi ve ilaca başladık haftada 2 gün dostinex.Sonra kullanırken hamile kalmışım zaten direk bıraktım son 1 tane falan kalmıştı.Bi sıkıntı yaşamadım şükür şuan 21 haftalık 🙏🏻