Lovefrom 22 haftamda belden kasıklara doğru giren bir ağrım vardı gece doğum sancısıyla aynıydı sabah 5e kadar zor dayandım şiddedi artıkça arttı doktora koştuk apandis dediler başta sonra böbreğimde büyüme olduğunu bebeğin baskısından dolayı olduğunu söyledi doktor ağrı kesici serumla biraz geçti ağrısı tekrar ediyordu bazen doktor stent takalım dedi kabul etmedim başka doktor günde 4litre su içebilrimisn dedi zaten 3litre içen biriyim 5ltreye yakın sıvı tüketiyordum bir 2ay nboyunca suniçmeye dikkat ettim o günden sonra hiç ağrımnolmadı şükür bol bol su için size tavsiyem