Kızlar neler olmuş burda böyle ne gerek var bu kadar tatsızlığa zaten hepimiz biliyoruz Kur’an’da geçen her işimin konulmayacagını bu sadece kuran için değil normal isimlerdede böyle peygamber efendimiz önceden anlamını beğenmediği isimleri anlamları güzel olan isimlerle değiştirirmiş illa kurandan koymuyormuş yani zaten zorunlu olan şey güzel isim koymak anlamı güzel olmalı kurandan olması önemli değil. Ayrıca Kur’anda geçen her ismin anlamı da iyi değil geçtiği yerlere bakmak gerekir. Hepimiz aalında bunu biliyoruz. Ama çok tatsızlık olmuş lütfen siz annesiniz üzmeyin birbirinizi. Konu nerelere gelmiş çok üzüldüm 🙁