RRR yazarken bile asiye diye yazdığın ama Âsiye diye yazılıp, okunması gereken bir ismi, benim niyetim güzel diyerek tolere edebiliyorsan buyur koy. Âsiye ismi kötüdür demiyor kimse, ama bu isim Cemile’yle değiştirildiyse muhakkak vardır bir hikmeti. Herkes içine sinen şeyi yapacak nihayetinde, ama insaları doğru bilgilendirelim.😉