Duuyguum Üzülmemek elde değil ama sabırlı olman lazım benim de daha önce kaybım var iki tane ama allahım bundan sonrakini sağlıkla kucağına almanı nasip etsin canm
1234seda Duuyguum benim de 1. Bebeğim yine aynı şekilde olmuştu bu bebeğim de böyle oldu kalp atışını falan duymuştuk kürtaj olmuştum bunda da tekrar kürtaj gerekiyor dedi doktorum çok canım sıkılıyor
Duuyguum 1234seda Allah’ın takdiri demekki bir sorun var canm bende pıhtılaşma varmış mesela sende bi genetik ve trombofoli testi yaptırmanda yarar var