Gulsengoksun geçmiş olsun canım benim değerlerim normal çıktı idrar kültürüne baktı bi çok kan tahlili yaptı şükür önemli riskli bişey çıkmadı sadece enfeksiyon için ilaç verdi 5 tane kullan dedi fazla kullanma dedi 12 eylülde gidicem detaylı ultrasonumuz var ozman yine bakıcaz tahlil yaparız dedi bakalım umarım ilerlemiş olmaz çok şükür o günden sonra ağrım olmadı bol su iç ve ağrı olan yeri sıcak tut dedi doktorum