Anonimaney https://imgyukle.com/i/15db853d-8e7a-42c6-9e58-8fe461793baa.oaBpet Bayanlar çok merak ediyorum ya tahmin edebilen varsa bekliyorum 🥰💐
Terspektif Anonimaney bu kaç haftalık canım kese konumuna göre pek doğru çıkmıyor çünkü. Bana o sayfada ilk kese konumuna göre kız dedi 12 haftada doktorda o sayfada erkek dedi bence 13 tekini gönder onla daha net yorumluyor
pyymamm Anonimaney emin değilim ama kese yuvarlaksa kız yumurta gibiyde erkek diyolardı öyle okumustm
Anonimaney Nazlikurtvuran kese yerinden filan anlıyorlar ya onun için atmıştım canım önümüzdeki Çarşamba 13 haftalık olcam kontrolüm var tekrar atarım belki onu anlayan çıkar😊
Emineemre Instagramda adım adım annelik sayfası var orda tahöin yapıloyor bende tahmin doğruydu gönlünce olsun
Anonimaney Emineemre teşekkürler ederim canım dün o sayfaya yazdım erkek gibi dedi ama hayırlısı bakalım🥰
Emineemre Anonimaney bendede tahmin ederken erkek dedi 13. Haftada doktorumuz söyledi erkek tahmini doğru çıktı
Anonimaney Terspektif valla şuana kadar sallama ne kadar babaanne testi varsa yaptım tahmin için oklar hep erkekte ama hala bir umut kız bekliyorum😄
Ayliz Anonimaney kese yuvarlak ise erkek,fasulye gibiyse kız derler birde haftanıza göre bebek gelişik😌
pyymamm Anonimaney 😂😂 Tersten bakınca yumurta gibide duruyo ya emin olamadım yakın resim olsa bebekten yorulurduda