Meryem52
Meraba. Ben tüp bebek yaptırdım. Altıncı haftadayız. İki gün önce kese görünümü için kontrole gittim. Doktorum kese oluşmuş içi dolu ama rahim içinde olması gereken yere biraz uzak dedi. Haftaya kalp atışını duymazsak sıkıntı olur dedi. Böyle birşey yaşayan var mı.