Gzd2106 Dün gece 2 3 damla kan ve kahverengi lekelenme geldi. Herhangi bir ağrım yok ama tedirgin oldum. Sizce neden olabilir.
Evremm Canım bence doktora gidip danış benmde en başlarda çok az bir leke gelmişti gittim progestan hap ve iğne verdi hala hapa devam ediyorum cok şükür bir sıkıntı yok sende ihmal etme hem kafan rahatlar😊
Gzd2106 Evremm dün acile gittik hiç tatmin edici cevaplar alamadım pazartesi doktora gidicem inş araya resmi tatil ve haftasonu girdi😔 ağrın varmıydı canım senin
Semnaz Merhaba geçmiş olsun öncelikle. Benim de 14. Hafta da kanamam oldu. Kanama sırasında ağrım yoktu ama daha sonrasında kasıklarım da ağrı oldu. Doktorum progestan fitil verdi ve dinlenmemi söyledi. Siz de doktorunuza danışın ve kendinizi yormamaya çalışın🙏🏻
Gzd2106 Semnaz ilginiz için teşekkür ederim kızlar. İşin ilginci ilaçda vermediler. Alttan muayene yapmak istediler onada ben izin vermedim. Hiç bişey yapmadılar yani sadece bebeği gördüm