Deletedmom00313 değerim baktırdığım günden önceki günlerde ilişkimiz oldu 5 Ağustosta adet gördüm 13 ünde temizlendim ve hemen ilişkiye girdik gün aralıklarla ilişki de bulunduk. Çarşamba günü de adetime 10 gün vardı vitamin değerlerimi ölçtürmek için gittim beta ve progesteronum içinde tahlil almış doktorum 9,2 çıktı yumurtlama olmuş dedi ve 2 gün sonra yani dün tekrar denedik. 2 kimyasal gebelikten sonra insan artık aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor. Umarım sizde bende tüm isteyenler bu ay adet olmaz ve gebelik haberiyle sevincimizi yaşarız 🙏🏻