Ummahan43 Bebeğim yenidogan sarılık oldu 3 gün önce sarılık 16 çıkmış 3 gün yattık 9 a düşünce çıktık 3 gün sonra tekrar muane var çıkmaması gerek yoksa tekrar yatacaz nasıl düşünebilirim lütfen yardim 😔😔
Burcuveburcum Ummahan43 İyi beslenmesi gerekiyor diye biliyorum sütünüz yeterli mi? Doktorunuz ne tavsiye etti mama kullanıyor musunuz
Humakusu Ummahan43 bol bol emzirmeniz gerek diye biliyorum bir de eskiler sarı bez örterlermiş yüzüne