Aylamada Tartışma sebebiniz çok mu önemli bir sebep yoksa ceviz kabuğunu doldurmaya ak bir sebepten mi çıktı? Öncelikle siz gebe bir bayansınız ve duydukları tavan yaptığı bir dönemdesiniz. Eşiniz çok ayıp etmiş. Eğer haklıysanız, haklı olduğunuzu biliyor ama sizi haksız çıkarmaya çalışıyorsa eşiniz bence hiç taviz vermeyin derim. İnşallah güzel bir sürpriz yapar size ve barışırsınız ama adımı eşiniz atmalı 🙏🏻 Ama baktınız çok uzatıyor eşiniz adımı siz atın yapacak bişe yok kadınlar hep fedakardır çünkü 🤗