Ebruliiiiiiii 1yasindaki yigenim ben uzanirken birden karnima oturdu 23 haftalik gebeyim korkuyorum suan sehir disindayim istanbula dondugumde hastaneye gidebilirim .
Loya06 Ebruliiiiiiii ağrın yada kanaman varmı canım yoksa sıkıntı etme hızlı şekildemi oturdu karnına
Demirleblebi Ebruliiiiiiii ağrı yada kanama varsa doktora mutlaka gidin ve gidene kadar uzanın bol su için ve bebeğin hareketlerini iyi takip edin.
Humakusu Ebruliiiiiiii canım 23 haftalık olduğu için hareketlerini takip etmen kolay olur normal devam ediyormu ona bak, içinde bulunduğu sıvı onu darbelere karşı koruyor diye biliyorum sıkıntı etme Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır 🙏🏻
Ebruliiiiiiii Loya06 sert bi sekilde oturdu karnimin ust kismina agri var ama siddetli degil yine de cok korkuyorum .
Mrwclkgl Ebruliiiiiiii benimde karnıma vurmuştu 12.haftalarda tam hatırlamıyorum akrabanın kızı felaket ağrım olmuştu ve çok korktum hemen doktoruma gittim. Endişe etmememi kaç kat altta olduğunu zarın onu koruduğunu söylemişti darp ve düşmelere karşı
1meleek Ebruliiiiiiii yani bi acile gidin ama bence Allah’ın da izniyle bişey olmamıştır benim 4 tane yeğenim var üstüme de zıpladılar karnımada vurdular bebeği sevcez diye sıktılar da beraber oyunlar da oynadık evham yapma inşallah yoktur bişey
Ebruliiiiiiii CanNurdan Sadece bi bilgisi olan veya basina boyle bisey gelmis olan varmi diye soruyorum bu tavriniz nedir zaten stresliyim .
CanNurdan Ebruliiiiiiii yok yanlış anlamayın bir tavır göstermedim çok üzüldüm ben de çok geçmiş olsun hareketlerini hissetmiş miydiniz bebeğinizin
Kerem_alyadua Ebruliiiiiiii benm oğlum karnıma yumruk atmıstı sert bir sekilde agrım yada kanamam olmamıstı bebekte hareket ediyordu diye gitmemiştm ama agrım olsaydı giderdim
Mrwclkgl Ebruliiiiiiii rica ederim 🌸ben o zaman hareket hissetmiyordum siz yine hareketlerine dikkat edin kıpırdıyorsa miniş korkmayın🙂
Ebruliiiiiiii Humakusu Ay canim cok sukur tam mesajini okurken yavrumun kipirtilarini hisseddim icim rahatladi Rabbim meleklerimizi korusun 😊
Humakusu Ebruliiiiiiii maden suyu içince de harekete geçiyorlar rabbim esirgesin Allah’a emanetsiniz ❤️
CanNurdan Ebruliiiiiiii tamam o zaman 😊 ben dün gaz sancısından acilde idim bebeğin hareketlerini hissetmeme rağmen ultrasona soktular beni belki doktor çok garanticidir bilemiyorum siz yine takip edin çok geçmiş olsun 😊
okyanus8731 Ebruliiiiiiii bişey olmas canım rahim çok kaslı..kese falan patlasa suyun gelecekti allah korusun..rahat ol
Tazeanne0134 Ebruliiiiiiii benimde geçen gece adet sancısı gibi bi sancım vardı o gece hiç uyuyamadım neyse şu içmek için kalktığım da kıpır kıpır hareket ediyordu onu hissedince rahatladım kuzum rabbim esirgesin inşallah hepsini sen yine de dikkat et kuzum