Rabiayyyy Arkadaşlar emzirme atleti olarak pentiden almayı düşündüm daha önce ordan alıp memnun olan var mı altı lastikli bunun bi de başka yerlerde lastiksiz olanlar var hangisi daha kullanışlı acaba 🙈
Serpilsaltikalp Rabiayyyy pentiden aldım. Memnun kaldım. Rahat ve kullanışlı.çok Yüksek ısılarda (90 c)yıkamama rağmen en ufak bozulma da yapmadı.
Rabiayyyy Serpilsaltikalp alt lastiği rahatsız ediyor mu sıkıyor gibi geldi bana biraz benimki de büyük beden
Serpilsaltikalp Rabiayyyy hiç sıkmadı. O lastik evet fazla sert ama rahatsız etmiyor. Göğüsleri tutup toparlıyor.