kbratkgz böyle şeyler duyuyordum ama başıma geleceğini düşünmemiştim 12.hafta 2li test detaylı ultrasonda kız dediler baya da bi kesin konuştular pek bi sevindik alıştık derken 15te farklı bir doktor ile devam ettik ve pipiyi gördük 😅
Hala bi daha değişir mi korkusu yok değil 😀