Bsrozdmr1305 benimde adetimde 2 gün gecikme olmuştu idrar testi yaptım ve çift çizgiyi gördüm. Ertesi gün hemen çok tecrübeli ve ünlü bi doktordan rancevu alarak ona gittim. ( bu arada 1 sene önce tekrar hamile kalmıştım ama doktora gitmeyi 2 hafta kadar erteledim ve ne olduğunu anlamadan düşük yapmıştım. Bu sebeple hiç vakit kaybetmeden bu doktoru tercih ettik.) doktorum ultrason ile baktı ancak gebelik kesesini göremedi. Hemen gerekli testleri istedi. Test sonuçlarında beta değerim 1400 ancak progestoron hormonum 3,2 çıktı (normalde 11 ve üzeri olması gerekiyordu). Aslında 4 haftalık gebe olduğumu beta nın çok güzel ancak progestoronun çok düşük olduğunu muhtemelen gebeliğin kaliteli olmadığını gebelik kesesinin boş ve kimyasal olacağını söyledi. Yine de her ihtimale karşı yüksek doz düşük önleyici progestan başladı. Önümüzde ki haftalarda kesenin içi boş olursa kalp atışı alamazsak sonlandıracağız dedi. 8. Haftamızda doktora gittiğimizde çok şükür bebeğimizde gördük kalp atışını da dinledik. Doktorum bu değerlere bu bebek mucize dedi. Şuan 18. Haftalığız şükürler olsun sağlıklıyız erkek bir bebek bekliyoruz. Belki bir faydası olur diye uzun uzun anlattım. Rabbim dizinde yüzünüzü güldürür inşallah 🙏🏻