Hll aynen ben de öyle yapıcam sezaryen olduğum için ilk Doğumum da sütüm var sanıyorduk meğer yokmuş yavrum 2 gün açlık çekti 1 gün sarılıktan hastanede yattı devamlı uyuyordu eşimi sabaha karşı 4 te eczaneye yollamıştık mamayı yiyince kendine geldi yavrum bencede alınmalı ben çantaya kesinlikle koyucam