Mucize001 12h2g hafta sabah namazı vakti wc de kahve rengi bir su boşaldı.esim namazımi kilanakadar bekleyip soylecekken bir daha idrara sıkışık gibi oldum bu seferde acik pembe su bosaldi.acile gittik alttan bakti usttan ultrason da bakti birsey yok dedi.Kan testi istedi 4 tup aldılar onlarda birsey yok.Akindim coktu onu soylemeden dedi iltihap olusmus donaxyl fitil verdi gönderdi süleymaniye kadın dogum acil bölümü.progestani bir haftadır kullanmiyirdum bayram pasadaki dr yazmadığı için.bu dr.yazmadı kendim ücretli aldım 3 haftaliktan beri iki özel dr.kullandiriyor devletteki dr.prosudurumuze aykırı o ilaç diyor.başka birsey de tavsiye etmiyor.kendi dr.pazartesi gidicem yer bulursam dualarinizi esirgemeyin.
Ayliz Bende 10+4 haftalık gebeyim. Eylül’ün onunda gidicez nasip olursa 12 haftalık oluyoruz umarım bizede söyler cinsiyet 😌🙏
Sermec 9+4 haftalık hamıleyım 7. Haftadan bu haftama kadar 2 gunde bır kusuyorum onun dısında rahatım 4 gun sonra kontrolum var 5 ay önce bir düşüğüm oldu bıraz korkum var ondan dolayı