mrveklkann benimde kanama alanım vardı kucuktu ve keseden uzaktaydı calısmıyorum ama normal hayatıma devam ettim yat dinlen demedi hiç tehlikeli demedi yani. Tehlikeli görse rapor verirlerdi size. Bir iğne yeterli oldu kanama alanımın gecmesine ama progestanı hala kullanıyorum su an günde bire düşürdük sadece