Skbn01 birazdan biri çıkacak ve benim prof. doktorum var. Ben bilinçli bir anneyim sizin gibi Google’dan öğrenmiyorum. İlaçları testleri aşıları reddettim diyecek. Bazen başta önerdi Doktorum ben makale okuyarak onu ikna ettim bazende doktorumda karşı ilaca yazıyor. O kısmı iyi ezberleyememiş😂 ha birde eğer şeker yüklemesi gerekli aşı şart diyen olursa onları sizin bu işten bir çıkarınız var sizde kapitalist doktorlarınız gibisiniz diye suçlayacak 😂 ha birde makale okudum ben hayır ben makale okumak ben makale diyorum makaleeee makale maka mak mmmmmm😂😂😂
Ay çok özür dilerim günlerdir şeker /tetanoz / aşı vb. gibi modern tıpla ilgili her soru her başlığa aynı kişi ve kişilerce manüplasyon ve bilimsellik karşıtı propagandasına maruz kalınca böyle oldum.
Yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Bende gayet sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum, kilolu da değilim ama şekerim sınırda çıktı. İyi ki yaptırmışım. Bir haftadır diyet yapıyorum. Bir anda dinçleştiğimi hissettim.