Ozlemmmmm Mrb kizlar ben devlet hast. Muane oluyorum 14 haftalik gebeyim ve devlet hast. Dogum yapmayi dusunuyorum.. Aranizda devlet hast. Dogum yapip memnun kaldim diyebilen var mi cok korkuyorum 😢
-silinmis110- Ozlemmmmm valla canım ben ilkini devlet hastanesi nde yaptim cok memnun kaldım doktor bizzat kendisi dogumda yanimdaydi çokta yardımı oldu tabi her yer bir mi olur bilemem inşallah iyilerle karsilasirsin
Ozlemmmmm -silinmis110- etrafimdaki herkes devlet hastanesinde yapmami onerdi aslinda benim dusuncem su ozelde olacaksa iyi bir hast. Olmali ancak onun ustesinden gelemem o yuzden devlette yapacagim... insallah💕
-silinmis110- Ozlemmmmm şans meselesi canim ozelde yapipta sorun yasayanda var devlette yapip sorun yasayanda var devlette sadece normal doğum uzerinde duruyorlar sezeryandan yana degiller tabi zorda kalmadıkları surece hayırlısı olsun canım