bridetobe Sezaryen olacağım sütüm ikizlerime yetmeyebilir . Mama olarak öneriniz nedir ? Gaz yapmayan şekersiz bir ürün olsun istiyorum
minik_fasulyem_ bridetobe sma yıllardır olan bir mama canım yegenım alerjik bir bebek herşeyi denedik kusuyordu en son sma ya başlandı şuan çok şükür içiyor 20 yaşında kaynım var bebekken ondan kullanmışlar daha önceside var bu mamanın
Damla01 bridetobe Aptamil kullandim kizima ishal yapti kilo kaybina sebep oldu. 3 gundur hipp kullaniyorum cok memnunum.
Tomurcukum18 En güzeli hipp. Aptamil kullandım aşırı gaz yaptı. Hipp kullanmaya başladık şükür gaz falan kalmadı.
Tazecikannecik Sma dünyanın en iyi maması gaz kabızlık yapmıyor ve anne sütüne en yakını doktorlar onu öneriyor hep
sidikacansu bridetobe Gaz yapmayan ve içerisinde hiç şeker bulunmayan mama humana 1 numara olan.Bunu mutlaka araştırmanızı tavsiye ederim gerçekten çok iyi yenidoğan için❤