kelebek12345 adetlerim düzenli hiç bir sıkıntı yok hatta kendi kendime acaba yumurtalıklarımda birşey mi var diye çarşamba doktora gittim hiç bir sıkıntınız yok dedi stres yapma dedi doktorum. 2 kimyasal düşük yaptım acaba bu ay da mı öyle olur diye stres yapıyorum acaba hamile kalabilecek miyim bu ay diye strese giriyorum işte.