Ben dörtlü test yaptırdım şeker testini doktorum gerek görmediği için sadece açlık tokluk ölçüldü yükleme yapılmadı ama detaylı ultrason bence bi test olarak görülmemeli bebeğinin yüzünü kolu bacağını detaylı bi şekilde görmek kadar güzel bişey var mı bence kesinlikle detaylı ultrason bakılmalı 😊 ben kaç günlerce ağzım kulaklarımda gezmiştim oğlumu gördüm diye 😇