Vildan5050 canım gazın icin ameliyat sonrası corap giy birde yanına kayısı hosafı yap koy. Kendine gelince hemen yürümeye calış. Sütün gelmese bile korkma benim ilk 2 gün gelmemişti omzumdan sıcak su döktüler eve gelince cesme gibi akmaya baslamştı😊onun dışında sicak su torbasi alabilirsin yanina omuz ksmlarna koyarsan sütün gelir. Bide eve gectinmi beline bez sar fazla sıkmadan doktorum söylemisti banada. 1 hafta sonra korse kullanimina baslyabiliyorsun. Saglicakla al kucagna melegini inşallah🥰