Meleksima Devlet de dogum yapınca para veriliyor mu sezeryan ya da Baska bırsey e nasıl oluyor bilen var mı
Leyla9292 Meleksima devlete hiç doğum parası veren duymadım yani bizim kaldığımız yerde hiçbirşekilde almıyorlar birkaç yıl önce oldum almadılar.. ama olmaz olaydım berbattı.
Fidansvnccm Meleksima 2015 de devlette sezeryan oldm ve hic para odemedik tahminimce bi haftaya yine sezeryan olucam ve para odenmiyor.devlette
Canoglumbenm Meleksima o gün hangi doktor nöbetçiyse o doktor yaptı canım. Kendi doktorun yapmadı. Ama çok memnun kaldım ben bu doktordan da
Meleksima Ben de devlette dusunuyorum da parasından degılim bir kuvwzlık erken dogum VS olmaz ise devlette istiyorum bakalım