Esraminik2020 Merhaba. Yaklaşık 7haftalık hamileyim dün kontrole gittiğim hastane çok kalabalıktı sanırım hastalık kaptım. Boğazlarım yanıyordu sabah uyandığımda. Hamileliğim de hasta olup ilaç kullanan var mı yada ilaç dışında boğaz yanmasına iyi gelecek bişey..
Purple13 Esraminik2020 ben sıcak suya limon bal koyup içiyorum. Yumuşatıyor boğazımı iyi geliyor bana. Doktoruna sor yine de sen
aslimutlu1 Esraminik2020 ben bir hafta grip olarak cektim ama ilac içmedim . Güzel corba caya limon , bal atlattım o sekilde bir hafta halsizdim ama ilac içmekten iyidir . Gecmiş olsun
gizemmm Çok sıcak ve çok soğuk tüketmeyin. Hatta sıcak değil biraz daha ılık İçin. Boğazınızı Tahriş edip enfeksiyon olmasına sebep olur. Bol limonlu çay İçin c vitamini iyi gelir