Zeyno61 ben 26 haftalık hamileyim ve hiç bir riskim yok. Hiç süpürge falan açmadım. Eşim yapıyor her şeyi. Ben yapmaya kalkarsam sen bu hamile halinle kendini niye yoruyorsun diye sitem ediyor, söyleniyor. Hamileyim diye araba kullanmıyorum , işe ara verdim, evde tek yaptığım yemek yapmak onu da çoğu zaman eşim yapıyor. Ben yiyip içip gezip tozuyorum. 😂😂