esrakahveci aşırı sancıyla uyandım laboya gittim falan hiç geçmedi doğum sancısı nasıl bişey doğuruyo olabilirmiyim
CanNurdan esrakahveci umarım doğurmuyorsunuzdur çok çok erken ağrınız fazla ise acilen hastaneye gidin
R_abia esrakahveci burda gördüğüm kadarıyla hep belden kasığa yada belden karna giren ağrı oluyormuş doğum sancısı hiç geçmeyen şiddetli ağrın varsa doktoruna sor mutlaka. İnşallah öyle bişey değildir 🙏🏻