Patulya canım benim arkadasım 37+6 da normal Doğum yaptı Gayette normaldi bebeği sağlıklıydı yani gelişimiyle alakalı bence o hamileliğin basından beri önde gidiyorsa istikrarlı bi şekilde bebeğin gelişimi tamamlanmış diye görünüyor olabılır doktorundan daha detaylı bi açıklama isteseydin keşke