Kbr_001 Merhaba ben samsun medicana hastanesine gitmeyi dusunuyorum ama hatice hanim ve sevinc hanim arasinda kararsiz kaldim aranizda bu doktorlara giden var mi ?
Sermec Kbr_001 lale cetın yılmaz da cok ıyı bır doktor gebelikten önce 7 8 kere gitmişliğim var cok iyi doktor
Nemoanne Kbr_001 Ben oğlumda Hatice hanıma gitmiştim şimdi de gidiyorum, memnunum kendisinden, dobra bir bayındır ,nettir
Kbr_001 Sermec bende ilk defa gidecegim hastaneye ve ikisinde de guzel yorumlar yaziyor ve isimlerini duymustum lale hanima hic bakmadim ama degerlendirecegim tesekkur ederim 😌
Kbr_001 Nemoanne fotografini gordum oyle gorunuyor ben sevinc hanimdan randevu aldim ilk defa gidecem umarim memnun kalirim
Nemoanne Kbr_001 😄 arkadaşım da Sevinç hanım ilk işe başladığı dönemde doğumunu yaptırdıydı, nöbetçiymiş ilk kez doğumda görmüştü ve ondan çok memnun kalmıştı. Normal doğum yapmıştı bu arada
Kbr_001 @Nemoanne Nemoanne cok sevindim bunu duyduguma insallah bnde memnun kalirm 😊😊tesekkr ederm yorumlariniz icin 🌸