Emelina canım üzülerek söylüyorum doktora gitmen gerek o su baloncuklarını patlatmaları gerek yoksa yaran daha da derinleşe bilir sarıp sarmama konusunda doktor daha iyi karar verir ama muhtemelen sararlar ileri dereceyse belki yatırır ve daha çabuk iyileşirsin allah biran önce şifanı versin inşallah yanık çok zor 😞