Medine_1992
Evet canim kusmamak iyi,ama bende arada mide bulantilari oluyor,yemek yedikden sonra iyi oluyorum,hep olan bisey var yerimden kalkinca gözlerim karariyo, bi kaç saniye sonra geçiyo,buda mi normal?Boyle bisey oldumu sizde?Evet ya Allahima sukurler olsun,etrafimda hamile kizlar var hepsi,cok kotu geciriyo hamileliğini,bana sen neden kusmuyosun,aqrin falan yokmu diye soruyorlar,İnsAllah sonuna kadar iyi geçer,Allah her kese iyi hsmilelik geçirmeyi nasib etsin,bebeklerimiz sağlıklı olsun.Amin