Konul_Nilay sizinle aynı fikirdeyim, bir arkadaşım doktoruyla ve yaşadıklarıyla ilgili paylaşımda bulunmasaydı belki bende onun yaşadıklarını yaşayıp deneme tahtasına dönecektim ama onun sayesinde gerçekten çok iyi bir doktora gittim, inşallah bende bu konuda çevremdeki insanlara yardımcı olabilirim. Çok hassas bir konu ve bir çok kişinin yaşadığı sıkıntıları dile getiremediği, birçok şeyi kendi içinde yaşadığı ve psikolojik olarak dibe vurduğu dönem maalesef.