Zeyno61 Arkadaşlar merhabalar 15hafta 3 günlük gebeyim 15haftalik olduğumdan beri hafif bir bel ağrısı ve kasik ağrısı mevcut,15haftalik ölüp benim gibi olan var mi
Esmaemenova Zeyno61 ben 14+4 üm bende de feci bel ağrısı var sabahları yataktan kalkınca cok fena oluyor
Sedaozkutt6 Bende 16 haftalığım aynı şikayetler bendede var bebeğim erkek olacak genellikle erkek bebek bele ağrı yaparmış ama kasık ağrısı için bebeğin eşi aşağıda olabilir diyenler oldu yarın doktora gidicem seninde devam ederse bi doktora görün
Zeyno61 Sedaozkutt6 bende yarın doktora gidicem benimde bebeğim erkek hafif bi bel ağrısı ve arada bıçak saplanır gibi bi kasik ağrısı oluyo bende de
Zeyno61 Esmaemenova aslında büyüyen rahim bel ağrısı yapar diyolar ama insan tedirgin oluyor değil mi
Esmaemenova Zeyno61 korkmayın evet oluyor boyle kasık bel agrıları.. Doktor rahim buyudugu için oldugunı soyledi ilerde daha ne agrılar bizi bekliyor😂😂😂