Hazelkrnz Kizlar 3 gün önce acilden giriş yaptım 3 cm açıklığım vardı bugün 4.gün hala 3cm sancım falan çıkmıyor boşuna yatıyorum.Sizce çıksam mı hastaneden 33+6 bu arada.Doktorlar sancim gelirse bi problem kalmadığını doğumun gerçekleşeceğini söylediler. Ciğer geliştirici falan vuruldu tam.
Naze2151 Hazelkrnz senin için mahsuru yoksa yatmaya devam et bence biraz daha dursun karnında. En iyi kuvez anne karnı diyorlar ♥️ sağlıkla gelsin
Hazelkrnz Naze2151 çok sıkıldım öyle böyle değil.3 gündür sadece gelip nst bağlayıp gidiyorlar uyuyamiyorum yanımda kalıcak kimse yok aç kalıyorum ne yapcamı şaşırdım