bilnazo68o 40+3 olduk ne gelen ne giden .41e kadar bekliycez dedi doktorum.gelmezse suni yada sezaryen. Normal dogum gozukuyor niye gelmiyor bu oğluş :///
Birgaripgebe bilnazo68o ben 40 +2 oldum doktorum suni vermem açılman yok dedi beklemek istersen bekleriz ama önermiyorum kakasını yapabilir dedi ayrıca bebek iri normali doğurabilirsinde doğuramayabilirsin de dedi bende pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa sezaryen dedim ama çok mutsuzum.
GamzeAltndas bilnazo68o 40+4de doğurdum canım bende suni sancıyla darısı başına insallah bi an önce kendi sancıların atmrtarda dogurursun 🙏🏻
YagmurDaskn bilnazo68o Ay valla ben de bu başlığı arıyordum görmesem açarım diyordum. Ben de ağustos annesiyim ama eylül ayına girdik😂 aranızda doğuran var mı
bilnazo68o Yyf butun herkes dogurdu bi biz kaldik heralde :D artik uygulama bile hesaplama yapamadik diyor :D
bilnazo68o Birgaripgebe beni 39 da muayne etti 2 cm aciklik var demisti oyle kaldi. Suyu da hep iyi cikiyor. Pazartesi aynen benide suniyle deniycek .artik gelsin istiyorum 3.300 olmus benimki gun gectikce aliyor kilo normalde minyon bi bebek dedi banada. Sizinki kac
Birgaripgebe bilnazo68o artık doğru hesaplamıyor ama benim bebeğim iri zaten o yüzden suni denemiyor sanırım en son 4 250 çıktı ama daha 5 gün önce 3 700 Dü. Kendi sancım gelseydi normal deneyecektik ama gelmedi
mrymce bende 40+3 oldum pazartesi en olmadi saliya kadar beklerim diyor kilosuda 3.700 kilodan dolayida zorlasir diyor ne acilma var ne sanci yatilmiyor kalkilmiyor insan korkuyor son gunlerde birsey olacak diye
bilnazo68o mrymce aynen oyle .hareketlerine bakiyorum.bende .gayet iyi masallah . ama agrilar cok.zor tabi tasiyamaz oldum artik . insallah biran once dogarlar . ilk.basta erken gelmesin diye ugrastik .simdide gelmiyor :D :D
bilnazo68o GamzeAltndas insallah canim. Saglikla buyut sende bebegini. Ne zaman dogum yaptin nasil gecti. Bebeginkac kili birde :)
bilnazo68o Yyf insallah bakalim yuruyorum geliyorum .gece bekliyorum .bugun cuma bide insallah Allah m saglicakla kucagimiza almayi nasip eder
GamzeAltndas bilnazo68o 24 gün oldu canım ,kendi sancım varken rahat geçiyodu açılmam az ilerliyo diye suni sancı verince biraz daha fazla sancın oluyor zor ama Allah sabrını veriyor ,bebeğini kucağına alınca dünya yansa umrunda olmuyo zaten 🥰,2850kg dogdu canım
Yyf bilnazo68o 40+3 oldm bgn.nst de sancı çıkmadı yine.perşembeye kadar kendi sancım ya da suhum gelmezse perşembe yatış verip suni sancı deneyecekler dua edin nolur sezeryana falan kalmayım
fdmoksz33 bilnazo68o bende 40+6 oldum beklemedeyim bende gelsinler artık minnakale sağlıkla hayırlısı ile banada edin dua ne olur bu gece doğurayım artık ya 🤲🤲😞
mrymce bilnazo68o yarin sabah icin yatisim yapilcak suni sancı verilerek deniycek yarin acilma ve sanci bugunde cikmadi olmazsa sezeryan olacagim
bilnazo68o Yyf insallah canim birbirimize dua edelim. Bende yarin gidicem bakalim. Meryem suresi okuyorum sende oku. Hurma yiyorum bide insallah etkisini gosterirde kolayca.dogum yapariz
fdmoksz33 Yyf 40+6 oldum bende ne şancı ne bi belirti bise yok strese girdim iyice benide çarşamba muayne edip duruma göre suni verecek sanırm 🙄kendi sancim gelsin açılmam olsun istiyroum ben allah yardımcımız olsun canım dua edelim.birbirimize🤲