ozanejla 123w123w Canım sancın varsa eğer evdeysen durma direk doktoruna başvur. En azından tokolize eder önlerler belki.. Allah kolaylık versin🙏 bende 27ci haftamdan beri erken doğum riskim vardı şuanda 36+6’dayım..
Betbet 123w123w canim benim gorumcem ve kuzenim 35.haftada dogum yapti ikisi de kuvez de bile kalmadi kilolari biraz azdi sadece o kadar hic bir saglik sorunu olmadi ikisinin de ve 40ı cikmadan toparlandilar masallah
ozanejla 123w123w Hayır engelleniyor ben geçen hafta pazar günü sancıyla gittim 2 serum sonra kasılmalarım yok oldu. Bence çok sancınız kasılmanız varsa hiç durmayın. Engellenmese bile en azından güvende olursunuz.
ozanejla Anneoldum İki böbreğimde büyüme sonucu stent taktırmak zorunda kaldım. Böbreklerdeki büyümeden kaynaklanıyordu 😌
Esrase Cnm 34. Haftadan sonra Allah’ın izniyle korkma kolay kolay kuvöze girmiyorlar ama kasılman varsa serum ilaç vs ile durdururlar geçmiş olsun