Deletedmom0033 canım ben hiç almadım hatta kilo verdim 5 kilo falan aynı yerde sayıllıyorum kilo olarak şükür bebiş iyi ama ben çok korkmuştum ama maşşallah sorun yok.kilolu hamile kalmıştım doktor diyetisyene falan göndermişti başta beni 80 kiloydum ama gerek kalmadı hiç 29 haftalığız belki bundan sonra alırım biraz bilmiyorum