Nur_Nur kafama taktığım tek yönü normal doğum yapamayacağım yani az çok bilirsiniz çevre yorumları aile etkisi vs hep şu güne kadar normal olur gibi düşüncedeyken hayal kırıklığım oldu bu konudan sebep sezeryan yapacağım, aslında fazlasıyla haklısınız moral gerçekten çok etkiliyor ama kafayada bi takılınca geçmiyor ne yazıkki ama dediklerinize kesinlikle dikkat edicem çok teşekkür ederim 🙏🏻