Aselpy Merhaba hanımlar 36+1 günlük gebeyim bebek normal Doğum pozisyonu almış ama doktor bebeğin olması gerekenden fazla aşağıda olduğunu erken Doğum olabileceğini söyledi 😔 başına gelen etrafında yaşayan oldu mu ne yapmam gerek sizce?
perice Aynı haftalarda bana da öyle demişti doktor 38+4 olduk bekliyoruz hala. Bu haftayı da atlatsan sıkıntı olmaz zaten canım :) sağlıkla gelsinler inşallah
Aselpy perice doktorda aynısını söyledi bu hafta sıkıntılı atlat sonrasında bebek için bir şey olmaz diye sende mi istirahatla geçirdin sancın oldu mu 😔
perice Aselpy yok ben çalıştım 37 de ayrıldım izne. Ayakta fazla durduğumda kramp gibi alt bölgemde batma oluyordu.. kemikler kendini Doğuma hazırladığı için demişti doktor. Bence korkmayın hayırlısı ile atlatırsınız inşallah bu haftayı.